مطالب مرتبط:
رنگ صندوق رای در مرحله دوم انتخابات قرمز می شود
طیف های گوناگون جامعه برای حفظ اقتدار کشور پای صندوق های رای بیایند
حضور پرشور مردم در انتخابات روح تازه ای در کشور و انقلاب اسلامی دمید
صدای پای طالبانیسم با پیروزی جلیلی در انتخابات؟ +ویدیو
روایت وزیر ارشاد از حضور شهید رییسی در ایام تبلیغات انتخابات درقم
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 تیر 1403 ساعت 14:052024-07-01سياسي

انتخابات، با حضور مردم مشهد در پای صندوق رای همراه شد


رییس شورای اسلامی شهر مشهد با اشاره به برگزاری دور نخست انتخابات ریاست جمهوری گفت: این انتخابات، با حضور مردم  مشهد در پای صندوق رای همراه شد.

- ایسنا/خراسان رضوی رییس شورای اسلامی شهر مشهد با اشاره به برگزاری دور نخست انتخابات ریاست جمهوری گفت: این انتخابات، با حضور مردم  مشهد در پای صندوق رای همراه شد.

حسن موحدیان در یکصد و هفدهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس که امروز دوشنبه 10 تیرماه برگزار شد، ضمن تقدیر و تشکر از مشارکت زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی در انتخابات 8 تیرماه، گفت: امیدواریم جمعه این هفته نیز شاهد حماسه دیگری برای انتخاب فرد اصلح باشیم.

رییس شورای اسلامی شهر مشهد ضمن تسلیت شهادت دو تن از عوامل اجرایی و انتظامی در پی حمله مسلحانه به صندوق اخذ رای در راسک سیستان و بلوچستان، افزود: شهرداری مشهد به سهم خود نقش موثری در برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و انتخابات ریاست جمهوری داشته، که شایسته تقدیر است.

وی در ادامه با اشاره به فوت پاکبان مشهدی که در روزهای اخیر اتفاق افتاد، اظهار کرد: شهرداری مشهد با تمام توان پای کار کاهش آسیب های احتمالی نیروهای زحمتکش خود است و هزینه های زیادی را صرف این موضوع می کند تا سلامت افراد حفظ شود.


برچسب ها: شورای اسلامی شهر مشهد - رییس شورای اسلامی شهر مشهد - شورای اسلامی شهر - رییس شورای اسلامی شهر - انتخابات - انتخاب - شورای اسلامی
آخرین اخبار سرویس:

انتخابات، با حضور مردم مشهد در پای صندوق رای همراه شد

انتخابات، با حضور مردم مشهد در پای صندوق رای همراه شد